Wikia

Csillagok háborúja

Peremptory

Vitalap1
2 462pages on
this wiki
Peremptory-DFR6
Peremptory
Gyártási információk
Gyártó

Kuat Drive Yards

Osztály

Birodalmi I-osztályú csillagromboló

Műszaki adatok
Hossz

1600 m

Kiegészítő jármű(vek)

TIE/ln vadászok

Használat
Megsemmisülés

YU 9

Utolsó megjelenés

YU 9

Csaták
Flotta

Thrawn flottája

Korszak(ok)

Az Új Köztársaság kora

Hovatartozás

Galaktikus Birodalom

A Peremptory egy Birodalmi I-osztályú csillagromboló volt, ami a Birodalmi Flotta tagja volt a galaktikus polgárháború során.

Történet Szerkesztés

YU 8,5-ben a hajó részt vett a storinali csatában, ahol elfogta az új köztársasági csillagromboló Rebel Dreamot.

A csatahajót YU 9-ben pusztították el, miután néhány új köztársasági ügynök, pontosabban Han Solo és Luke Skywalker menthetetlenül nekivezette az egyik Katana-flotta Dreadnaught-ot a hajónak, a birodalmi akció során, hogy elfogják a legendás hajóraj megmaradt csatahajóit a Birodalom számára. Annak ellenére, hogy a Peremptory kapitánya mindent megtett, hogy elkerülje az ütközést, a csillagromboló hídjába beleszaladt a másik hajó, miután a védőpajzsokat jelentősen meggyengítették Garm Bel Iblis tábornok csatahajóinak ion ágyúi. A hajó teljes funkciójában megsemmisült, köztük a kapitány és a teljes hídszemélyzet.

Később a Judicator Birodalmi csillagromboló kapitánya, Brandei megfogadta, hogy megbosszulja a Peremptory elveszítését. Brandeit személyesen Thrawn főadmirális feddte meg, aki emlékeztette a főtisztet, hogy az új köztársasági erők később szembenéznek a Peremptory elpusztításának a következményeivel és nem az ő felelőssége, hogy személyes bosszúját végrehajtsa.

Megjelenések Szerkesztés

Más nyelveken

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki