Wikia

Csillagok háborúja

Tund

Vitalap0
2 479pages on
this wiki

Tundatlas
Tund
Asztrografikus adatok
Szektor

Centralitás

Rendszer

Tund rendszer

Napok száma

1, Tund

Holdak száma

0

Sziderikus periódus

48 standard óra

Forgási periódus

1770 helyi nap

Fizikai adatok
Osztály

Szárazföldi

Átmérő

12190 km

Főbb talajfajták
Társadalmi adatok
Őshonos fajok

Slide Paramita faja

Egyéb fajok
Hivatalos nyelv(ek)
Kormányzat

Korábban mágikus tanács

Lakosság
  • Nincs
  • Korábban
    • 7% Sith
    • 73% Toong
    • 20% Egyéb
Fő import termékek

Nincs

Fő exporttermékek

Nincs

Hovatartozás

A Tund egy bolygó volt a Tund rendszerben a Centralitásban a galaxis Külső Peremén. Korábban egy gyönyörű, élettel teli világ volt esőerdőkkel és prérikkel.

Történelem Szerkesztés

Adas halálát és a Végtelen Birodalomtól való függetlenedését követően a Tund volt a főhadiszállása egy csoport sith eretnek papnak. Egy rakatai járművel érkezve a sithek a bolygót annak nagy Erő jele alapján találták meg. A Tundon egy társadalmat hoztak létre, ami később a Tundi Varázslók néven vált ismertté.

Miután a régi sith háborúkban majdnem teljesen eltörölték a sitheket, a bolygó lett a menedéke sok kissai és massassi menekültnek. A Tundi Varázslók tartózkodtak másokat is bevenni a társadalmukba, abban a hitben, hogy csak az igazi sithek tudják az Erő igazságát megismerni. Ugyanakkor mivel a kissaik és a massassik maguk is a kitaszítottak leszármazottaik voltak, a varázslók végül befogadták őket a társadalmukba.

A Tund egyike volt annak a sok bolygónak, amit a toongok kolonizáltak, miután a szomszédos Toong'l elpusztult egy ütközésben két üstökössel YE 45-ben. Bár a Tund lakossága kicsiny volt, mielőtt a toong kolóniák nőttek volna, a varázslók nem fogadták melegen az idegeneket, és sok kolónia szenvedett hatalmas veszteségeket, a Galaktikus Köztársaság bukásának idején.

YE 5-ben a bolygó egy elhagyatott sivár világ lett tele halálos sugárzással, kivéve azokat a helyeket, ahol a sugárzást erőterekkel tartották ellenőrzés alatt. Bár még ezeken a területeken is évek milliói voltak szükségesek, hogy újra élet teremjen. Ezek a hatások egy elektromágneses torpedó eredményei voltak, amit Rokur Gepta, az utolsó Tundi Varázsló lőtt ki.

A bolygó volt az otthona Slide Paramitanak és Ben Quadinarosnak.

A színfalak mögött Szerkesztés

A Star Wars: Rebellion PC játék tévesen helyezi a Tundot a Xappyh szektorba.

Megjelenések Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki